Salam Perjuangan!

Pakatan Rakyat (PRN9) kini membuka langkah untuk menyatukan sumber informasi Pakatan Rakyat dari seluruh Negeri Sembilan.

Sebagai permulaan PRN9 memohon jasa baik saudara-saudari dapat menyalurkan link-link laman web dari Yang Berhormat dari Pakatan Rakyat (15 dun dan 3 parlimen), juga aktivis-aktivis PR dan organisasi PR samada di peringkat cawangan hinggalah ke peringkat negeri.

Kepada Yang Berhormat Pakatan Rakyat yang belum memiliki sebarang laman web atau blog diharapkan dapat mewujudkannya segera. Antara laman YB PR N9 yang masih belum diperolehi antaranya YB (DAP) Seremban, Repah, Rahang, Temiang, Senawang, Nilai dan Lukut dan YB (PKR) Port Dickson.

Sekian, terima kasih

Perhimpunan GMI

Blog Adun PR N9

Sunday, August 31, 2008

YB Loke di Astro Awani



YB Loke dalam rancangan PERSPEKTIF KITA di Astro Awani (501). Rancangan ini ditayangkan pada jam 8.30 malam tadi (30.08.2008) berbual bicara mengenai topik yang dibincangkan bersama hos rancangan Nazri Kahar.

Yang menarik sekali diperkatakan oleh seorang penonton (yang membawa maksud lebih kurang begini)
Ada pemimpin pelajar membantah AUKU semasa berada dalam universiti tetapi apabila mereka menjadi pemimpin masyarakat mereka sanggup menjadi Pak Angguk yang membenarkan AUKU. Jelas pemimpin jenis ini tidak konsisten dengan pendirian dan tidak berintegriti
(Wartawan PRN9 tidak sempat memberi komitmen menonton rancangan ini sepenuhnya dan hanya sempat menjengah beberapa minit mengikuti rancangan bual bicara ini sebelum meninggalkan rumah kerana ada hal yang perlu disegerakan. Tidak dapat dipastikan samada rancangan ini adalah ulangan ataupun tidak)

No comments: