Salam Perjuangan!

Pakatan Rakyat (PRN9) kini membuka langkah untuk menyatukan sumber informasi Pakatan Rakyat dari seluruh Negeri Sembilan.

Sebagai permulaan PRN9 memohon jasa baik saudara-saudari dapat menyalurkan link-link laman web dari Yang Berhormat dari Pakatan Rakyat (15 dun dan 3 parlimen), juga aktivis-aktivis PR dan organisasi PR samada di peringkat cawangan hinggalah ke peringkat negeri.

Kepada Yang Berhormat Pakatan Rakyat yang belum memiliki sebarang laman web atau blog diharapkan dapat mewujudkannya segera. Antara laman YB PR N9 yang masih belum diperolehi antaranya YB (DAP) Seremban, Repah, Rahang, Temiang, Senawang, Nilai dan Lukut dan YB (PKR) Port Dickson.

Sekian, terima kasih

Perhimpunan GMI

Blog Adun PR N9

Thursday, September 25, 2008

Semoga YB Rashid Cepat Sembuh

Sama-samalah kita mendoakan agar Cikgu Rashid tabah menghadapi ujian dan cepat sembuh serta dapat kembali menjalankan tugasan sebagai wakil rakyat.

Adun Ampangan masuk hospital diserang sakit jantung

Berita Harian

SEREMBAN: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Ampangan dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rashid Latiff, 56, dimasukkan ke Hospital Tuanku Ja’afar Seremban (HTJS), di sini akibat diserang sakit jantung dua hari lalu.


Rashid yang ditemui di hospital itu hari ini berkata, beliau diserang sakit jantung ketika berada di rumahnya di Taman Rashibah Indah pada kira-kira jam 4 pagi dan dikejarkan ke HTJS dengan ambulans.

“Alhamdulillah, keadaan saya kini semakin stabil setelah mendapat rawatan. Saya dijangka keluar dari hospital petang ini,” katanya.

Katanya sebelum ini beliau pernah menjalani pemeriksaan endogram di Institut Jantung Negara (IJN), Kuala Lumpur selama empat hari.

Rashid berkata beliau akan membuat pemeriksaan lanjut di IJN pada 17 Oktober ini bagi menetapkan tarikh pembedahan pintasan jantung. - Bernama

No comments: